Tears are forming in your eyes

Vart sova ca 5 timmar i natt då, Älskar att kliva upp klockan 5 på morgonen <3
Hur som helst, Holmen - Uteritt på Errac, vart väll inte nån jätte seriös ridningn men aja. Jag är varken nöjd eller missnöjd med passet.
Utvecklings samtal på torsdag men jag vet redan vad hon kommer säga; "har du gjort inlämningsuppgifterna" och "talang är bra men vilja är bättre" Ungefär nått sånt typ kommer hon säga.

Jag är just nu väldigt trött, helt slut i benen och allmänt trött så inga läxor blir gjorda i kväll heller ser det ut som men i morgon måste jag ! Måste göra svenskan x2 och börja på holmen annars är jag körd och just ja idrotten, djup suck.


Cayenne </3
  
the end of the world it seems,
you bend down and you fall on your knees,
well get back on your feet,
don't look away, don't run away,
baby it's only life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0