Sometimes the hardest thing and the right thing are the same

Sitter i Kalix och väntar på bussen ut till holmen, ska om ett tag börja palla mig mot skolan då jag måste åka där i från, bara för alla andra ska hoppa på i stan eller åka bil, självklart är jag så snäll så jag går till skolan. Som vanlig alltså att jag alltid sättet mig själv 2a... Undra om vi ska hoppa eller rida dressyr i dag, och undra om vi får se det Maria L filma i tisdags :) vill typ se det bara för att se hur det såg ut, kändes ju rätt bra på slutet i allafall. Det blir en lång dag i dag, och jag har sovit 5 timmar ungefär som vanligt alltså, suck. I kväll ska jag göra nån header och fixa lite på mina läxor har jag bestämt !

Kommentarer
Postat av: maalin

okej :)



men ge dig sandra, du fotr asmkt bättre än mig, punkt slut !

2010-02-04 @ 22:07:30
URL: http://maliinjjjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0