@ school

Sitter på skolan, väntar på att idrotten ska börja om 40 minuter fast jag ska inte vara med, bara hjälpa till att bygga fram grejjer sen förhoppningsvis får jag sluta, fast jag har väll inte sån tur antar jag. Fast jag slapp allt med svenskan:) jag tänker för övrigt inte redovisa den! Aldrig i hela mitt liv och om jag får ig i kursen på grund av det så jaja. Just nu är jag så less på allt som har med skola att göra. Eftersom vi slutar tidigt i dag hade jag ju då tänk men åh då kan jag ju stanna i Lule en sväng men jag är luspank... :( det sög men blir åka hemm och försöka ta tag i att plugga sen när jag är hemma, suck

Kommentarer
Postat av: maalin

hahah , du luspank?! du är ju för fan stenrik!

2010-02-22 @ 10:14:18
URL: http://maliinjjjohansson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0