Regrets

Nu har jag ångest över min jävla lugg !!! Ångrar det som fan nu på efter hand, ser bara helt fel ut fast man kanske måste vänja sig lite vid den men ändå! Vill ha liten sne lugg... nästa gång ! Tänker inte lägga ut någon bild på håret i allafall, nono

Sen vill jag göra en header nu och fixa till bloggen men nä det gå inte för jag har inte photoshop på min data för min data kommer krascha om vi installerar det typ (den är för dålig, fast den är ganska hyfsad ibland) och mamma och thomas sover så kan ju inte starta upp den datan som dessutom är i deras sovrum, typiskt.


Tänkt mkt på C i dag, på nåvis kan jag inte släppa det. Jag kan inte fatta att det är över 1 månad sedan när det känns som i går, allt känns bara som mitt fel... hade jag bara ridit ut som jag ville och som jag inte vet varför jag inte gjorde så vem vet, allt hade kanske varit helt annorlunda nu.

  
 
I´m so sorry darling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0