Nöjd :)

Ja äntligen hemma och mätt !
Första passet på holmen vart det rida Conny på kandar, det gick faktiskt bra mot slutet:) Sen Foffen på Kandar vilket gick bra, eller inte uppvärmningen men sen så:) Allt är igentligen att jag måste börja rida mera och inte bli för passiv ! Men riktigt nöjd ändå över passen. Inga bilder då mamma inte ville fota när jag red foffen :(
Sen på fredag blir Kicki träning på BRK efter holmen, åker dit med Fredrik och Hjälten. Det blir hoppning ! Tyvärr får jag inte mamma att fota för hon vill inte se, taskigt. Jag vill dock ha en film kamera... filma i stället.
Sen tänker mamma köpa mig en säkerhetsväst till fredag xD haha, vi får väll se, den ska va riktigt mjuk och skön om jag ska ta på mig en !


Nä se lite os, ducha, se lite os. I morgon ska jag göra klart svenska och lämna in den på torsdag. Ledig i morgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0