Everytime you smile, I smile

Då har man provat sadlar och käkat lunch. Vart köpa en ny för hehe ca 19 000. Men vi ska sälja mina 2 dressyr sadlar så får in lite pengar dära.
Det vart den som såklart låg bäst på hästen och den jag tyckte var ändå skönast, dock kom jag inte riktigt ner i den men då beställde vi en med djupare säte och dessutom såklart är den brun som vi får hem :) Jaa jag har blivit väldigt brun av mig men det är så läskigt snyggt för det mesta ;) Och Foffen passar i brunt så.

Hon tog även med sig "dressyr tränset" för att stoppa på en extra rem så man kan då man vill stoppa på en stång där ;) Hesse ville ju se oss med Kandar på nästa träning (!) Han har aldrig i sitt liv gått på någon annat än hans vanliga tränsbett eller hans gummibett så det ska nog inte vara några problem förutom kanske att han första gångerna tycker det är lite mkt i munnen :)

            
Foffen 1:a gången <3        Caysa 2:a gången <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0