Change

Holmen i dag vart det hoppning då, fick Errac... Vill inte hoppa honom, kan inte hoppa honom men visserligen borde jag då hoppa honom för att lära mig men jag vill inte!
+ för dagen var att vi hann allt i stallet i faktiskt god tid och hann med tidiga bussen hem :) For till frissan och färgade och klippte. Ville göra något nytt men ville köra på rött och ha kvar längden. Så vart lite mer varm röd färg än det jag brukar(fast nästa gång kör jag på det mera kalla röda färgen som vanligt tror jag ;)) och Lugg faktiskt (!), det kommer ta ett tag och vänja sig vid det. Känns och ser helt fel ut men aja. Jag var så less på gamla vanliga så måste ju testa lite nytt :)

Laddar inför i morgon då jag ska och rida Foo :)


Dagens; -14 grader hemma i vittjärv, sen när jag kolla hur kallt det var i smedsbyn så var det -28 !Sen slår det helt plötsligt om till -16, Vart ju rädd att det skulle va svinkallt när jag klev ur bilen, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0