All i want for christmas is...

I morgon är det julafton och jag har totalt ingen julkänsla alls i kroppen. I morgon kommer bli som vilken vanlig dag som helst egentligen.
Jag saknar dock förr, när man var liten och längtade till julen, låg och bara väntade på natten den 23. Man såg julkalendern och hade en choklad julkalender. Saknar den där äkta julgranen som inte funnits i huset nu på många år. Saknar alla julklappar som ligger där under.

Vad jag önskar mig i julklapp?
Självklart vill jag att Foo Fighter ska bli min, min på papper.
Jag vill att mina föräldrar ska vara tsm...
Jag vill bli vän med en person
En utlandsresa
En jävla massa miljoner

Men eftersom jag vet att inget av detta kommer jag att få så, vad spelar det då för roll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0