Oansvarigt...

Jag hatar mig själv, varför ska det alltid hända nå som ska förstöra allt... god lust åh packa mina saker åh dra, långt bort här i från bara men ändå är det saker som håller mig kvar vilket gör det omöjligt.


Aja Malin är på g, ska till henne på "spa" kväll, haha. Jo för ja e jätte pigg, inte allt sjuk jag lovar. Kunde int köra moppen hem utan mamma fick hämta mig för ja va så jävla yr i skallen. Men de kunde oxå bero på att ja bara ätit frukost oxå...

Säger det igen: oansvarigt



I fredags hos Malin

Kommentarer
Postat av: maalin

Det hjälper verkligen inte att fly! Det var en olycka! och ingenting hände. Så du borde sluta tänka påre och fortsätta som vanligt, det är säkert svårt, men du måsteee !

2010-08-02 @ 15:43:32
URL: http://maliinjjjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0