Life suck

Måndag kvällen spenderades med Malin, sen sov jag även dära, haha galen natt jajo!! ;D
Tisdags så fick foffisen massage och Vimce vilade, men drog sen i allafall till malin åh vi fotade lite vilket va länge sedan. Bilder kommer, men vi ska ut nån till natt! När jag e frisk(malin smittade mig i måndags).
Anyway sen drog ja till Dannee åh sov dära sen vakna vid 10 åh försöka få dit hjälmen min som Carro & Malin va åh snodde på natten... för att sen dra till Arbetsförmedligen, då så red ja Vimce - han går från klarhet till klarhet även om det är mkt jobb kvar!
Sen in me Foffen till BRK, gick inte bra men efter lite bråk om att man inte behöver gå åh titta åh fjanta för allt så vart de bättre i allafall galopperna. Sen kom Carro & Lollo på kvällen och vi såg på Vampires suck, trailern är mkt bättre än filmen men nå gick den väll åh se.
Dom sov här, tur ja har en bred säng även om jag vid 5 fick damp över mitt öra som gör svin ont(öroninflamation?!?!?!?!?) och gick åh la mig där uppe på soffan.
Nu har malin fått ta min moppe åh köpa maaaat till mig, Dagbortsmackaaaaaa <3

Just nu vill ja dock typ lägga mig ner åh dö!! Mitt öra gör svin ont, ja kokar upp av febern, halsen gör svin ont åh ja får host attacker lite då och då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0