Believe in destiny


Ego bild ;)

Idag har jag än så länge inte gjort mkt, måste plugga men kan inte börja. Får daaamp då jag aldrig kommer hinna få ihop någon projektrapport !! Sen ridlära provet på holmen i morgon... skjut mig

Tanken är att jag iallafall ska till stallet i dag om jag får bestämma och gå en promenad med Foffen så han får röra på sig lite utan ryttare och sedan lite massage, smörja måste jag oxå då jag inte orkade i går, laat.
Foffisen ska iallafall få vila på torsdag & så blire nog uteritt på fredag sen hoppträning på lördag ;) nice!
Är dock inte allt för tagga för dressyr tävling, känns som om det kommer gå som i lule men aja vi tränar vidare sedan får vi väll se hur det går ;)


You can't run
No you can't hide

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0