Trött...

Jag är helt slut i kroppen, mina ben är som gele och min rygg, åh min rygg kan ju gå och dö. Nä seriöst ont över allt och det ända jag gjort är hoppat på holmen, gick inte särskillt bra, förövrigt hoppa jag Fröken.
Annars i dag har jag inte gjort mkt, suttit på bussar, vart i stallet, vart med hästarna till wf och gått på banden.
Sen när jag kom hem vart det duscha, och sedan ta glass och se lite Vampire Diaries, det räddade min kväll lixom.
I morgon kommer ny sadeln!! :D

Söndag blire Kåbdalis med Josse om allt löser sig med skjus för min del :) Men ska väll gå på nått vis ;) Så ska inte rida Foffisen Sön-mån-tis för tisdag ska han gå på vattenbandet igen men på onsdag blire nog lite dressyra i ny sadeln om allt går som det ska med den och den inte behöver justeras nå direkt då eller nå ^^ ^

Om det finns någon ute i världen som har pengar över vill jag gjärna ha bruna stövlar, brun kavaj, brunt achenträns med svängt strasspandband och inte så tjocka remmar! Och en brun hjälm. Bara så ni vet lixom :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0