Tävling avklarad !

Ja det gick väll inte toppen bra i dag, Fick mkt längre procent men jag är inte miss nöjd.
Plus: Skyggade inte, busade eller drog iväg som på boden tävlingen ! Var jätte fin på framridningen inför LCn( på banan vart det för spänt och han tittade mkt på allt men som sagt skyggade inte), Fokuserad
Minus: Vart öppen i formen, men heldre det än bakom hand ! Som man idag tyvärr så för mkt av..., Ingen egen framåt bjudning vilket resulterar i att jag får driva som ett cp, blir trött och orkar inte få ihop det jag drivit fram vilket då leder till lite för långa tyglar & öppen i formen.

Så är ändå jätte nöjd då jag i går sa att jag blir glad så länge vi inte får nå skyggningar åh det som i boden åh det. Sedan öppen i formen är mitt fel, jag orkar inte och då blir det så men vi jobbar på det och som sagt heldre öppen än bakom hand. För det har var problemet tidigare och Monica säger ju det att han har väldigt lätt annars för att krypa in väl mkt så.

Iallafall for vi från stallet 5 i 7 och kvart över 6 for vi från stallet. På morgonen hade Foffisen fått gå ut en kortis medans vi mockade, sedan in och knoppa och borstas och lasta :)

Sedan var vi väldigt nära att slå Pites ena allians lag ;) Så var nära en andra plats & rosett. Skilde bara några poäng! Good Work team Arktisk Hästsällskap ! ;) I Bergnäset då fan som vi rida ;)

Sen hitta jag perfekt skydd till Foffisen från hubertus. Matcha hans Träns & hans sadelgjordar, då dom är bruna och har vitt foder. Dom passa perfekt på längden men spännen va på tok för korta :/ Och i en större storlek blir dom för höga så det va synd ! Mkt synd då dom passa perfekt till honom i färgen åh det. Nåja man kan ju inte få allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0