Slut körd...

jag är inte död i allafall, men nästan...
Red Drutten på kandar på Holmen först sen Foffen på tränsbett i Boden. För Hesse då, båda passen gick väll siså där, Foffen var en fjant och spänd i traven så Hesse satt upp och red runt ett bra tag och hanfick det jobbigt ! Haha mkt häst i liten förpackning helt enkelt ;) Nä men galoppen gick mkt bra utom när vi gick över till nya ridhust i vänster varv då vi red på volten vid öppningen där det är en spegel och där var det livsfarligt att gå... alltså nästan som vanligt.
Hur som helst gjorde vi iallafall nästan galopp piruetter, det var inte perfekt men nästan iallafall och speciellt i höger galoppen som är hans bra galopp. Varför det går så lätt är för han är så himmla lätt vänd för yttersidan, bra till omhoppningsvägar ;) Mohaha. Nä nu ska vi bara träna träna träna ! När ridbanan í björns går att rida på blir börja försöka träna byten! Det måste ju gå nån gång...

Det bli sova tidigt i kväll, tack och lov att jag är ledig i morgon! Lovar att jag kommer ha träningsvärk i magen i allafall... hujja


När jag är frisk ska jag börja simträna och nu menar jag det verkligen! Ofta oxå sedan träna upp ryggen oxå så man blir lite starkare där oxå. Simma är bra bra för dressyr musklerna, bättre än springa;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0