Perfekt tajming

Sjukare än senast, tar en alvedon och försöker sova nu. Har inte alls sovit bort nästan hela dagen efter hoppträningen... Detta är såsjukt dåålig tajming

I morgon: skulle behövt vara me på gympan, missat 2 gånger redan tror jag, sen skulle jag behöva få intyget på hjärt & lung grejjset så jag kan sicka in hästskötarexamen.
Tisdag: Hesse träning x2
Onsdag: Lule ( studio + eventuell shopping), rida
Torsdag: Holmen prov i ridlära
Fredag: Projektarbetet lämnas in senast (rapporten jag inte börjat på ännu...), rida x2
Sen till helgen blire nog hoppträning 1 dag kanske igen, så roligt & rida åh så som vanligt.

Nice vecka och jag är sjuuuuk. Men blir nog va hemma i morgon och försöka piggna till lite + plugga som ett cp för provet + projektarbetet!!


Nog med allt negativt, bara hoppas man blir frisk nu när allt annat faktiskt är bra !
Foffisen <3


2 bilder från Luleå tävlingen. För tillfället lider jag av ridbilder brist, haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0