People don´t change

Dagen började med Holmen, red igenom LB:3an med Conny. Sen buss hem, äta, fara till stallet och rida ut en kortsväng på Foffisen. Han har inte gått sedan lördags så var lite tittig och så men vi gjorde mkt övergångar trav-skritt då det inte gick och göra så mkt annat pga underlaget... Våren och hösten är verkligen jobbiga !

Aja så kan det gå. Nu i kväll har jag skrivit CV & laddat kameran för i morgon blire studion med Maria sedan får vi se hur länge jag kan vara där för ska till Telia om sommarjobb, låter jätte kul men man tjänar pengar och hur mkt jag än vill flytta så nä inte ännu. Foffisen är den stora anledningen, vill inte lämna honom :) Världens finaste Foo Fighter ! <3



Sanningen kommer alltid fram.
Jag kommer hata dig resten av mitt jävla liv !
Fuck vad arg jag är nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0