Måste bara säga...

Att förtillfället känns det som om inget kan förstöra detta, allt är toppen helt enkelt. Foffisen går det bra med, ny fin & bra sadel, vart i Kåbban med Josse och haft kul & åkt i perfekta backar ! Helt underbart säger jag bara och ipincip inge folk alls. Nä Just nu bara leker livet men nu är det plugga som gäller i morgon kväll. Måste lixom börja med projektraporten som ska in typ nu och ergonomi uppgiften som ska in typ nu. Gjorde inget i helgen men har bara haft det så bra så nä inte ville vi förstöra det ;)

Nu sitter jag och lyssnar på Eriks nya singel Crash and burn, den är då helt ok ;) Ska väll ta och packa rid grejjerna nu då till i morgon.
Vem tror att jag kommer ha träningsverk i högra benet ? xD Haha Åkt bräda och jag svänger med högra benet så lite död + att jag övningskörde från kåbbdan hem till vittjärv, man gasar med högerbenet så just nu känns det verkligen i det ! Så kan det gå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0