Häst, häst, häst

Ska snart börja göra iordning för att åka till stallet. Blir trimma Foffisen, antligen på banan eller skogen. Beror på underlaget men underlaget i skogen suger såå. Ska jag rida på banan blire lektion för Dixan, annars rida ut med henne :) Hur som helst blire rida, sedan smörja upp alla grejjerna, fixa iordning allt och borsta upp hästen ordentligt ihop om att benen inte kommer vara allt för skitiga efter dagens ridpass... dock tror jag inte jag har sån tur men ajaj ;) Tvättade ju han inte alls innan förra tävlingen så^^ Knoppa blir det att göra på morgonen, det går ju fort så ska inte vara nå problems. Fast nu står hans man åt alla håll och kanter + att den är mkt längre än sist då den var ny rykt, hmm. Aja i värsta fall kör vi utan knoppar ! Vi kör ju ändå på: Svart sadel, brunt träns med silver spännen med mässing bett ;D Funkar lika bra, dock snyggare om det hade vart lite matchat men man kan ju inte få allt ;)


Världens finaste Foo Fighter ! Även om vi kommer sist på tävlingen så ser jag det bara som träning för mig själv och hästen :)

Kommentarer
Postat av: C A R R O

LYCKA TILL IMORGON :-D

2010-04-09 @ 18:50:09
URL: http://caaaarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0