Feeling good


Bara älskar våran väg hem på våren... Finns fan inget bättre, sen är det ännu roligare när mamma inte vill köra där nå mera med bilen för hon bara är rädd för att köra fast så man tvingas gå i denna sörja oxå !

Orkar inte vända bilden för jag är lat.


Finaste Foffisen idag som gick på vattenband i dag, dock var jag inte med men han skötte sig bra tydligen, alltså jobbade på bra och energiskt och gick rakt! även när det inte var vatten i, det är bra det :) Så ska gå igen på fredag och då ska jag vara med :) Bra för honom att få jobba lite utan ryttare på ryggen oxå ibland :)
Sen ska han nog få börja gå och Tisdagar & Torsdagar nu oxå :) Skönt när hästens ägare dessutom sköter rahabträning i stan;) Haha. Inte för han är skadad men det är bra träning speciellt när underlaget ute inte är bra.

Anyway får se om det blir något sommarjobb på Telia, men inte som det ser ut just nu iallafall inte i sommar så blir söka något annat men har iallafall vart dit och pratat och lämnat min CV jag kladdade ihop i går :)
Rolig dag på Studion iallafall :) Fått låna en dvd som jag ska titta på någon kväll ;)
Sen när jag blivit rik ska jag köpa en Mac, och där med basta.

Nu slänga ihop nått att säga på redovisningen om praktiken i morgon, då blire oxå fikaa ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0