Don´t bring me down again

Igår va jag lite duktig, efter ja vart åh solat så gick jag ända från Shell till järnvägs övergången vid heden, nä den heter väll trångfors bron, men iallafall den bro som jag kallar heden bro. Då vet alla vilken det är va ? ;)
Fast sedan på kvällen vart det läsk & chips sen somna till en film.

I dag har jag vart åh ridit Foffisen. Riktigt fin i dag, tills han fick av mig igen... less jag blir men mest på mig själv som suger så mkt att jag flyger av när han pallnitar. Men nu kan jag skylla på att en jävla traktor körde bakom, för den hade vänt åh den plogade åh då kom marken fram vilket vart mkt läskigt och det vart snöklimpar på sidan. Jag hatar vintern, bara massa snö, skotrar, skidåkare åh massa som är farligt.

Nu ska jag vara "nyttig" och käka pizza till middag. Muums :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0