Dog nyss

Seriöst månen + älven nu = underbart !
Är så nära på att gå ut, rigga upp stativet åh fota men nää skola i morgon, prov + på fredag ska projektarbetet inlämnas och jag har gode mkt kvar... Fuck! Varför gör jag allt i sista minuten. Jag vet då vad jag ska göra på bussen till & från kalix i morgon. Plugga!! Senaste tiden har kameran mest legat och skärpat, men det ska bli ändrig på det för just nu tycks jag aldrig ha den när jag vill känns det som...

Min tanke är oxå att jag ska gå förbi på gallerian en sväng oxå när man kommer tillbaka till boden om man hinner en sväng ;) Men får väll se^^

Nu blire iallafall och läsa lite ridlära sen sooova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0