Can't let it bring us down

For som sagt in till ridhuset i dag. Bra gick det verkligen inte men inte dåligt heller.
Kändes mest stum & men ibland kändes det bra.
Sämst var helt klart vänster galoppen ! Hujja vad jobbigt det var. Nåja nya tag sen men i morgon står vila/massage på schemat sedan onsdag ska nog Monica ta honom, antligen på lina eller rida hoppas jag ifall jag far till Lule.

Håller iallafall på att ladda upp en film på Youtube men min mamma är inte stadig på handen och har inzoomat så man bara ser en del av hästen ibland. Sedan var hälften av det som filmades ridhusbotten eller tak... eller precis när det börja gå bra så börja hon filma Dixie i stället. Sedan missa hon totalt att filma när han gick som en klocka i höger galoppen -.- Man kan inte alltid få som man vill.

Förtillfället sitter jag och stör mig som ett as på thomas tangentbord som låter som ett as när man trycker på det, speciellt mellanslag och man tycker ju som ganska ofta dära. Trög är den oxå men aja...


Som Sagt Film kommer senare i kväll ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0