Can't deny it, can't pretend

Allt från början då, igår så kom nämligen farfar förbi med en massa hästsaker (bla ett svart träns med vitt foder som jag letat ihjäl mig efter !), giutar hero och massa spel, slalom grejjerna(dock ej skidorna & brädan men skor & hjälm). Min pappa hade lämnat av dom hos honom så. Sedan i dag fick jag veta att han och mita mest troligen ska flytta till Göteborg... Visst hatar jag den person han blivit sedan han träffade Mita men ändå lixom, han är min pappa. Och när jag blir depp över 1 sak så då kommer allt på en gång, då bryter jag ihop och tappar allt jag jobbat på att bygga upp och tvingas börja om på nytt.


But you won't get to see the tears I cry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0