Almost perfect

Börjar med att säga att min sadel kommer på lördag:D normal man är och köper en dyr ny dressyr sadel till en häst man inte äger^^ aja har 3 sadlar till men 2 är tillsalu och en andvänds i stallet på mumlan :) Sen åker jag mest troligen till kåbdalis på söndag till måndag med Josse och hennes familj :) skönt att få komma bort en sväng, kul att få åka till kåbdalis och så klart att umgås med Josse oxå ;D tänkte oxå bara säga att om detta med vulkanerna, det heta (haha) samtals ämnet, jo utbrotten sänker temperaturen och nån istid hade tydligen startat pga ett. Vulkan utbrott och om det blir ny istid kommer jag skjuta mig själv! Aldrig att jag tänker frysa resten av mitt liv lixom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0