2 April

I dag har man sovit, gode länge innan man for till stallet och ut en sväng på en pigg & tittig Foo Fighter som vilat i 2 dagar. Flög faktiskt av 1 gång men det var nära flertalet gånger efter det men då var jag snabbare än han och sa åt honom ! Han vet precis vad han ska göra & är nå grymt snabbt när han gör det. Hade inga större krav utom att han skulle gå frammåt, formen fick vara som den var i dag för vet hur han är när han har vilat och det var i dag ingen idée att gorma med honom kan jag ju säga så. Men galopp fattningarna satt riktigt bra vilket alltid var något ;)
Planerat lite för kommande vecka med honom och som det ser ut blire nog in till ridhuset 2 gånger. Paddocken kommer nog inte gå och rida på nu ett tag, tyvärr... Våren är en jobbig period.

Sen har jag anmält mig till Bergnäset tävlingen. Pite kommer ja inte åka till då det bara är regional och har inte löst regional licens. Kanske kommer lösa det men beror lite på hur det går nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0