underbaaart!

Mitt knä är väldigt rätt så svullet på insidan nu, härligt... jag älskar mitt fucking knä! Måste verkligen kollas upp nu men dom på vårdcentralen säger att det är bah vila det går över men det går typ aldrig över och när det känns hyfsat så börjar ja ju anstränga det igen och så blire knäppt ingen. Nått fel är det på det!
Men sen har ja just nu ont över allt från höften och ner i benen typ för ja har stått hela dagen utom när ja ridit och käkat lunch... fyfan vad ja kommer vara död efter dom här 3 veckorna på parelle! verkligen stendöd!

I morgon ska jag iallafall sova ut! Har dessutom duschat så behöver bah sminka mig och fixa till håret, är ja riktigt lat åker det upp i en svans! Sen ska ja ut me Foffisen på kvällen sen kan ja säga att ja tänker sova i morgon kväll!
För på lördag blire rida magnum & Emmsing sen blire nå feeest ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0