The reason

Jobb, rida, vara med vännerna.
Jo jag är rätt så död.

Hesseträningen gick toppen! Emmsingen var super fin som alltid och ja sitsen berömde han som vanligt. Lite mera avspänt i axlarna så dom hade kunnat falla tillbaka lite så hade det "varit taget som ut en skolbok". Även om jag int kan ta åt mig det riktigt så känns det ju kul att höra såklart.

Sen jag ska skjuta älg jäveln i som hänger i björns! Nästa gång ja ser den lever den farligt! Seriöst ska typ leta rätt på ett gevär så ja har. Dock kanske det int bara blir älgen som blir skjuten då...


Fuck this, jag ger upp, men jag ger inte upp på hästar denna gång. Jag ger upp på något man egentligen inte kan leva utan och jag egentligen inte vill. Men nu är jag så less på att må så här.
Jag kommer aldrig hitta kärleken så det är lättare att ge upp och fokusera på annat.
Love sucks, always has and always will.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0