Feels like tonight


Bah för att jag var den ända som ramlade i dag när ja sanna, malin & carro drog och åkte skridskor... 3 jävla gånger!! Iallafall sen kom Tobbe, pontus, nelson & amanda och joinade en sväng innan dom drooog sen drog vi oxå, sen roade vi oss med att köra fast, backa ner för ett berg, statoil häng & sen oth hemma hos Malin :)

Om 8 månader och 11 dagar fyller jag 20. Hemsk tanke, fan vad gammal jag blir egentligen. Då är jag inte ens tonåring längre. Fast ja, känner mig inte gammal, kanske inte alltid betyder mig som om jag är 19 men spela roll. Vi har roligt och man lever bah en gång. Skridskor ska vi då åka igen har jag bestämt, det va fan så roligt :)

Föresten, vf har jag en dislike knapp på facebook men bah ja kan se att ja har ogillat nått?! mobbat... ungefär lika mobbat som att alla mina vänner är lediga i morgon och jag måste upp och jobba...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0