decisions, decisions

Bit på sanningen och kväva all gråt.
Jag vill byta land och vara hon som försvann
.

Låt oss ta farväl



Efter denna helg, även om inte jag vart så inblandad så har väll dom mesta lärt att man kan inte lita på många.
Vad jag egentligen gjort i helgen där i mot är kommit fram till att jag kan inte stanna här.
Jag har det jätte bra som får rida Emma och Foffen, dom är jätte fina hästar även om Foffen för tillfället känns förjävlig men ändå jag får träna och tävla. Men Foffen kommer aldrig komma till den nivån jag vill. Med Emma så kommer ju hoppningen i första hand och dom ska ju hitta nån ryttare för det så jag vet inte.

Nu har jag bara beslutsångest. Stanna i Boden? Fortsätta rida Monicas hästar? Flytta söder och ut jobba, sen skaffa egen häst? Dra utomlands och jobba ett tag?





When I see your face my heart's burst into fire

Kommentarer
Postat av: sannaaa

glömm inte att du har hela livet på dig att göra allt det där..

2011-01-23 @ 23:23:15
URL: http://indeeed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0