Dare you to move

Helt sjukt sliten! Går kvällen gick ju som den gick... Åhh vill bara skjuta mig själv?!

Iallafall, idag har jag städat och sedan ridit en väldigt söt och fin Foo fighter <3 Red lite på banan och travade lite granna, är så sjukt taggad på tävling nu!! :D Just ja på tal om det måste fixa licens.
Förhoppningsvis har jag 2 fina bruna hästar med bläs och 4 vita strumpor att tävla med :) Emma går så sjukt bra och Foffen är på g,  så tagga tävlingsterminen 2011 nu för fan! :D


Foffen


Emma

Sen jag är skjut sugen på en egen häst men samtidigt känner jag att jag måste först bestämma mig om vad jag vill, bo kvar i boden ett tag, fara utomlands och jobba? eller kanske flytta ner till södra sverige och jobba.
Just nu har jag det ändå väldigt bra som har 2 super fina hästar att få rida hur mkt jag vill och hinner med så jag ska väll inte klaga?
Iallafall nu ska jag åter gå till att se one tree hill ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0