we never lose control 'cause we are making up distance

Idag är det endast 2 veckor kvar till Irland och i dag drar jag mot Göteborg då! :) Det roliga är att jag har inte börjat packa till nått av det! Haha, hej ute i sista minuten?! Ne men nu ska jag faktiskt packa och så, sen nrär ja kommer hem från Göteborg ska jag dirr börja packa till irland! :)
Men nee nu har ja bråttom känner jag, skicka iväg lite mejl, packa, fixa, fara förbi farmor & farfar, fara förbi stallet, köpa lite godis & sånt till tågresan & sen maxmat innan det blir hoppa på tåget ;)

Sweeeet! :)



After all we have done
its still running in your veins
when the night turns to day
you're still living with the fear

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0