"Min" Foo Fighter




Lite blandade bilder på världens finaste 2010 :)
Så kan ju för skojjs skull slänga upp några från 2009...

Före första så var han en köttbulle 2009! HAHA Och ja det var hoppsadel som gällde... Och han var väldigt kort i steget eller stum i steget rättare sagt. Känslan vart mkt bättre 2010 och även de jag red 2011 tills ja for till Irland. Men hur som helst han började ta ut steget mera åh få mera Schvung i steget än tidigare. Han vart riktigt fin på slutet...

Ska bli spännande när jag far hem i Juni/juli åh se hur han ser ut och hur det går åh rida! Men Tror Monica gjort ett bra jobb med honom nu medans jag vart borta ändå, sen har han fått gå mkt mera i skogen men det tror jag bara är bra för honom så :) Men när jag kommer hem blire lite dressyr träning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0