Självmord nr 2

Nä men typ. Kolya va pigg åh lite jobbig men Vimce han va fjant åh försökte stegra åh kasta sig runt åh ja skutta i sidan lite men sen gick han på. Men då kom de ju en bil på den smala grusvägen så ja red ju mot kanten för att den skulle kunna köra om, men då va de ju nå jätte farligt i diket så precis när den ska köra om kastar sig hästjävln ut mitt på vägen... Helt enklet fanastiskt. Sen skötte han sig vill ja lova!
Foffisen jobbade på finfint men fan va ja fick driva men nä han va fiiin :) Lite hoppa åh mkt dressy vart de men de gav resultat : )

Känner mig lagomt pigg för tillfället. Låg åh såg lite idol där uppe åh nu har ja satt mig här nere framför datan åh se en film sen blire sova!! Ska va i stallet vid 9 i morgon åh börja fixaa :)

Foffisen fick btw nyryckt man åh snaggad stubb åh tvättade ben i allafall :) Vi mätte han oxå för skojjsskull åh han va drygt 155 faktiskt, bara 2 cm mindre än min lilla C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0