Valentine´s day

Är inte i dag men jag sitter åh kollar på filmen, dock hackar den hela tiden och laddar apa segt. Men har velat se den länge. Dock har jag bara kommit på 36 min av 111 i filmen, men det går sakta frammåt. Men det är inte kul åh pausa hela tiden.

Men i morgon ska jag inte på klassgrejjen för ska ge Millen lunch/middag när jag kommer från skolan, annars får hon inget. Så kan det gå, men inte klagar jag, fast min mentor kanske men det var inte mitt problem. Det är ju inte obligatorisk antar jag så va fan ^^

Nä se klart filmen för att sedan soova och kliva upp kl 5 i morgon. Fuck jag måste packa mina ridkläder i kväll... det glömde jag ju totalt bort, ÅH vad jobbigt allt vart nu !

      
- Forever and almost always -

Kommentarer
Postat av: Carro

Super för jag ska upp halv sex så då har jag någon att smsa med imorgonbitti ;-) haha

2010-03-15 @ 22:51:57
URL: http://caaaarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0