Cause then I'll never know

Då har man ridit ut med Dixie och Fredrik i dag. Bara ett lugnt skritt och trav pass för Millen har sin senskada så hon får bara göra det sedan hade Dixie Mumlan som handhäst och både Foffen och Hjälten var nog ganska slut i musklera från i går. Foffisen var riktigt fin i dag oxå, det gillas ;)
Sen när vi kom tillbaka så hängde jag först på mumlan och sedan satt, gick klockrent så nu ska vi göra det hela veckan, perfekt eftersom jag har sportlov :)



Till stallet vid  8 för ska på kliniken då med Foffen kl. 10.

Nu blire duscha sedan plugga och ta det lugnt resten av kvällen. Sicka bilder till Dixie från dressyrtävlingen ska jag dock göra nu första så jag inte glömmer. Hon fick en usb sticka i dag så hon ska föra över filmen från LC:2an :) Kanske fixar ihop nå och slänger upp på Youtube ;)


So why do I try
I know I'm gonna fall down

Kommentarer
Postat av: Anonym

heej :) det gpr bra! Men bytte bett på honom, så ridit lite lugnt nu ett tag tjorvade på det förra, tredelat och ja ville inte ha de..och sen har ja inte ridit alls på ett tag men han trivs jätte bra ;D står med cecilias häst wille (hon gick ut holmen 07) :)

2010-03-07 @ 16:32:53
Postat av: belinda

jo har vanligt ganska tjockt tränsbett nu :) söker sadel därför de går lite seeegt;/ ja okej va roligt!:)

2010-03-07 @ 18:28:27
URL: http://beliiindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0