Running from me

Dag nr 4 på praktiken avklarad avklarad = bara 1 dag kvar här nere i Skellefteå.



 
Jag och Ellen som jag var och gick nån sväng med i ridhuset, sjuk ponny som hade feber och hosta + ville knappt äta och verkligen inte dricka.

Nu ska jag fixa Iringer till datan och försöka mig på att fixa vettiga ringsignaler till Iphonen, man blir ju rent sagt galen på dom där tråkiga ringsignalerna som finns med. Men upptäckte nu att jag inte har nå musik på datan, har ju all på en usb hemma fast Jens fixa så jag kan ladda ner ! Han säger att det inte är olagligt och låter min ladda ner. NICE ! :D Fildelning är olagligt, inte nedladdnig säger han så jag säger inte imot ;)


Vad jag än säger/skriver blire fel.
men jag vet inte vad jag ska tro längre...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0