All the things we wanted

Förutom skola. lule och panik/ångest/stress så har jag vart en sväng på stan i boden, handlat lunch till heldagen i morgon på Holmen, vart förbi på WF en sväng och en sväng ut till Monica och hälsat på lilla Foffisen :)
Plugga? Nää inte i dag...

För tillfället så ligger jag framför datan och dricker cola och käkar chokland, not good. Har inte ätit chokland på några veckor faktiskt men åh nu kunde jag inte hålla mig och nu kan jag typ inte sluta äta det, världs problem. Haha.


Det jag shoppa i lule, Marabou digestive som jag för tillfället sitter och käkar på(orka inte rotera bilden) & en bild på Agda från i dag :)


Hare bra och sov gött för nu ska jag bara slita mig från datan och packa väskan för imorgon sedan fixa mig för kvällen och försöka att inte fastna vid datan igen... och där efter sova;) Ska bara slänga upp en live version av Already Gone med Kelly Clarkson, gillar den versionen bättre,  innan jag sliter mig från datan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0