Don´t know

Har duschat nu, efter jag kommti från stallen, ridit lektion på Foffisen för Dixie. Vi tränade igenom dom bitar vi behöver träna på ur LC:2an då och lite tempo övningar. Sen for vi förbi WF en sväng för Monica var där och kolla upp Bayern och sprutade han i knän och kotor fram. Kollade till Tjockis Agda och nå börjar hon bli tjock nu :) Haha, så vi får se när det kommer en liten fölunge :)
Mumlan fick vila då Fredrik va ute och red och Monica var på WF, vi har 2 som leder på varsin sida och jag som sitter och när det bara var jag och Dixie så sket vi i det. Vi tar det i morgon i stället fast då kommer jag inte hinna åka till Krille åh Jonte, sistnämnda fyller år i morgon, jag som vill ha tårta ! :)

Nu ligger jag och försöker plugga till hästskötarexamen... usch det närmar sig...


Smaragd A " Agda"


Jag måste förlåta mig själv innan jag be dig att förlåta mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0