Tävlings debuten avklarad

Första dressyrtävlingen med Foffen, 61.42% i LC:2an och 58.27% i LB:1an. Jätte nöjd men han var lite skyggig och busig men överlag gick det riktigt bra :) Även lite ryttarmissar men är jätte nöjd :) Orkar inte ta mera ingående då jag fått säga hur mycket som helst. Men i sista klassen var både ryttare och häst ganska trötta ;)
Men det va en trevlig dag men trevligt folk och vårt lag ligger 3a tror jag efter första omgången men om jag ridit Lb:n för laget för jag fick bäst poäng där och så hade Emelie ridit LCn i stället då hon fick bäst där men så klart red hon Lb:n då för laget. Aja Lule i april taggar vi till ;)

Dock ska vi till klinken på måndag med Foffen då han har nått som ovanför framtänderna som Monica och Dixie upptäckte i torsdag ? eller i onsdags och inget säger dom till mig ! Deras agrumet till det var att då hade jag inte vilja rida eller inte velat ta nå i tyglarna och ja det har dom rätt i. Sen ligger det inte så att bettet eller dess inverkan påverkar honom. Vi vet inte vad han gjort men det ser inte trevligt ut men snäll som han är så säger han ju inte i från <3

Mycket häst i dag och mera blire i morgon då ska vi ut på en lugn tur med hästarna där hemma, sen ska jag sitta på lilla mumlan på 2 år (!) och sen ska bayern starta fast det ska jag inte med på men ändå :) Önskar dom all lycka till <3

Nu blire ta det chill hela kvällen. Jag är trött !
Men vart ett långt inlägg nu, aja ;)




Slänger in nån bild hära men finns både på Pixbox och på Facebook :)


Snyggingen i det som skulle vara caysas tävlings täcke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0