Still miss you

Sitter på skolan, kollar såklart facebook och sitter nu på bloggen då såklart ;)
Det va skönt åh ändå får sova till kl halv 7 i dag i stället för typ 5-kvart över 5.
PÅ idrotten vart det bara gå en lite sväng sedan stå och vänta på dom andra som sprang. Vi var ute och jag hade inga ute kläder så kan det gå ;)
nu har vi i allafall projekt arbete men blir inte så mkt gjort, haha ... Usch måste ta tag i det nån gån...


I morgon ska vi tydligen ha nå grejjs med alla smr klasser, men jag ska ju ha Foffisen så vetefan. För isåfall blir åka hem med halv 4 bussen men då är ja ju typ hemma i boden halv 6-6 åh då kommer man va trött, det har börjat bli mörk åh det nä! Vill men jag ska rida Foffen, tyvärr. För vilar har 2 dagar kommer jag ju ha det jag gör på onsdag...




Allt som hände var mitt fel men nu är det väll försent.
Det kommer aldrig bli som det var och jag behöver
inte en till andledning till att inte flytta

Kommentarer
Postat av: JossseM@soclog

Ja, fast dem vill ju spar på hästarna. Så det förstår man jue, men visst de är ju lite tråkigt :( Vill hitta en "egen" att träna och tävla på :D Du känner ingen som har er till övers som jag kan låna? :D

2010-03-15 @ 18:48:10
URL: http://JossseM.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0