Soulmate dry your eyes

Foffen var busig, pigg och galen i dag, haha. Hur som helst först fatta han typ inget utan galopperade lugnt på men sedan tände han till och det mesta vart farligt och sedan drog man iväg lite in i rumpan på hjälten så jag skulle ju bromsa till honom nä då sparka han bakut 2 ordentliga gånger. Sen skulle jag ta den andra galoppen ett tag så bröt av till trav och fattade den andra då, nä då flög han ju i luften i bakutspark igen och drog iväg, i den galoppen han redan galopperat i då och drog på lite extra. Vilat i går + vår i luften så blire det resultatet, förra året hade han sparkat Fredrik när han och monica var ute med dom. Sedan fick dom snöplumsa lite och snön gick ja väldigt högt på honom.

Sen fick Mumlan sin ridsväng och Dixan fotade, få se om hon lägger ut bilderna på facebook senare i kväll.



Åh vad jag blir less på det eviga bråket hemma, vill ha ett ljudisolerat rum så jag slipper höra dom där ute och jag kan spela musik hur högt jag vill. Nä jag vill flytta, alltid när dom bråkar så blir jag så sugen på åh flytta.

Kommentarer
Postat av: maaaaaaaaaalin

hahah vet faktiskt inte vad den heter :o ,

2010-03-13 @ 16:55:31
URL: http://maliinjjjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0