Nödvändigt

Så nödväntigt att åka upp till kalix för åh sitta vid datan, kunde ju ha åkte med sena bussen om jag visste att läraren skulle va sjuk ! Typiskt. Aja bara 1 gång kvar på svenskan sedan är den slut ! :D Finally, bara hoppas på att man får Godkänt då men fick ju G på Nationella så ska väll inte vara nå större problem hoppas jag ^^

Måste komma på vad jag ska göra med min lugg... den är hemskt lång och bara i ögonen men samtidigt för kort för att göra nått annat med och kan ju inte klippa den då jag vill spara ut och klippa sne lugg sen igen, Great. Varför skulle jag klippa lugg. Nästa gång jag ska testa nå nytt snälla stoppa mig !!

Men nu ska jag åter gå till att göra inget tills idrotten börjar om ca 1 timme, kuuuul !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0