Moviemaker helvetet !!

Kan inte spara en jävla film... kommer bara upp filmen sparades inte åh irriterande.
Har förövrigt bråkat jävligt mycket med min data för den dampar som fan så fort jag trycker på en länk öppnas den i ett nytt fönster, tex. på pisbox om jag klickan på min gästbok så öppnar den ett nytt fönster vilket inte är normalt. Sen har jag just nu nere caps lock för har jag inte det blir bokstäverna stora, vilket annars är tvärttom. Sen går jag på mina dokument och ska öppna en fil i mitten så kan jag inte för då öppnas ALLA mappar ovanför den oxå så måste höger klicka på just den jag ska öppna och välja öppna. Allt detta + att movie-jävla-maker helvetet inte vill spara min film gör att mitt humör just nu inte är på topp...


Förövrigt finns det mycket som jag kan förbätte från LCn, fått videon, det är den som jag gormar med i moviemaker förövrigt. Ibland är jag klantig men aja ;) Blir träna vidare till Luleå :D Bara hans mun blir bra, har va väldigt hård i munnen i dag men vi har ju dragit en tand + han blir lite extra så och ofokuserad när han vilat, men det behöver man oxå göra i bland :) Puss på hästen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0