Makeover

Gjort en header till Malins blogg och fixat den lite :) Ser väll bättre ut iallafall men jag kan ju inte direkt nå mycket heller om koder. Kanske ska fixa till min oxå nån gång, haha det kan ju vara bra.

Foffisen då, vart ned drogad 2 gånger på kliniken. Först kolla vi såret på framtänderna, var inte så nice men rengjordes ordentligt och dom kollade men kan inte göra så mycket utan vi ska bara hålla det rent så det får läka och han ska ridas som vanligt. Sen hitta vi nog det som jag känt på höger sidan, han har inte riktigt velat släppa den tygeln och jo han hade en varg tand dära så han fick vila en stund medan dom tog några andra hästar sedan raspade vi och drog ut den oxå. Så får vi se om det blir någon skillnad :) Han vart ju raspad oxå för han var lite vass på sina ställen. Det var total makeover i munnen ;) haha

Nu gör jag inte så mycket utan väntar på att klockan ska bli typ 6 för då ska jag ner till stallet igen och sitta på Mumlan :)


Foffen och jag på Kicki träningen i Februari, Mera bilder på Pixbox, sida 1 & 2 :D Foto: Malin


Kommentarer
Postat av: maaaaaaaaaalin

nu kom jag på hur jag vill ha med rubriken åde.

Vill ha vitt med större text =) typ som du har, hahah känner mig lite WB men aa :D

2010-03-08 @ 16:50:30
URL: http://maliinjjjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0