Like sunshine after rain

Haha vi kan börja med att jag dog när jag kom hem till detta i dag, av skratt :

Sedan har jag fått veta för att Thomas jobbar jui gallerian/folketshus så han var där nere när dom skulle tömma popcorn maskinen och dom fråga om han ville ha lite popcorn. Haha !

Foffisen var då fin i dag på hoppningen :) Han skötte sig i allafall och jag flög inte av och Kicki sa att det såg mycket bättre ut i dag :)
Tackar malin för att hon fota <3 Bilderna kommer dock nån annan gång i livet ;) Nu taggar vi om inför nästa pass som är i morgon kl 11.15!
Drutt gick förövrigt också bra i dag, lite ryttar miss som ledde till pallnit på ett hinder men kvar att jag och sedan var det lite bockspång efter men även där sattt jag kvar så. Greeeat !

Nu känns livet lite bättre i allafall :)

Kommentarer
Postat av: Carro

bio popcorn <3 HAHA

2010-03-20 @ 13:23:00
URL: http://caaaarrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0