It´s gonna be hard

Har fixat blogg lite granna.

Annars i dag har jag begett mig ut i snö stormen. Tanken var ju ett dressyrpass för Dixie men då dom ploga ridbanan vart det rida ut i stället vilket inte alls gick bra. Men allt har bara blivit fel i dag så tar nya tag, Hesse träning tisdag då banemej ska här ridas. Om det inte känns bra efter det passet vetefan vad jag ska göra alltså... Måste ta ner kraven på mig själv, måste bara rida och inte tänka så mkt.
hujja snart äre lule tävlingen och jag längtar inte som det är just nu.

Jävla helvetes dag, ända positiva är att mamma & Thomas farit upp till harads så har huset för mig själv = Musiken på högsta volym men förutom det tyst i huset och helt lugnt. Gillar att ha huset för mig själv i bland.

I kväll när folket kommer hem blire fara ner åh sola. Ska bli brun till studenten. Fuck det är bara 75 dagar kvar och då har vi bla påsklov, helger och sånt så inte mkt skola kvar nu.

Kommentarer
Postat av: malin

tack :)

hahah jo det hade jag inte velat missa!

men du, om du har tråkigt kan du få görá en ny header åt mig =D

2010-03-28 @ 18:32:55
URL: http://maliinjjjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0