In the eye of darkness darling

Mumlan skötte sig även som en klocka i går kväll. I dag ska vi göra samma sak när Dixie slutar, jag ska bara ta mig till stallet men i värsta fall får jag ta bussen till resecentrum och gå där i från, det är  ju inte tok långt i allafall ;) Foffisen ska även få komma ut på en tur i dag efter vilodagen i går, Monica sa att jag skulle ta gummitbettet och det är klart efter makeovern i munnen :)
Men Dixie slutar 12 sen ska hon ta sig från lule så det är länge tills jag ska till stallet typ ;) Förhoppningsvis får jag filmen från LC:n i dag :D Haha.



Kommentarer
Postat av: maaaaaaaaaalin

hahah jo oj, menade 4 ;D

2010-03-09 @ 12:56:17
URL: http://maliinjjjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0