If I fall again

Kan börja med att säga att jag har ångest som fan över skolan åh allt efter åh nä bara allt... allt känns bara hemskt och jobbigt. Helvetet i veckan mest har vart Foffisen, inget efter tävlingen har gått alls. Men skyller på munnen nu och tar nya tag på tisdag. Monica åker till Uppsala i morgon till onsdag så jag har honom tisdag & onsdag, onsdagar brukar jag ha och nu allt oftare då det blir ljusare när jag kommer hem på tisagar oxå.
Hur som helst nya tag med det !

Skolan har jag iprincip gett upp känns det som, jag tar alltid tag i pluggandet fast än jag säger det.
Sen min lugg vill jag bara döda, vet inte vad jag ska göra med den för nu är den så lång så den är i ögonen hela tiden om jag har den som på bilden till vänster Sen är den för kort för att göra nått annat med, lagomt less. Vill ha som jag hade innan :( dom 2 bilderna till höger
  
Ego


Agda var beräknad föla i Lördags, snart så är det nå dags :)



Nu sova sen ta 8 bussen till kalix så jag kommer inte gå på svenskan, jag orkar bara inte med det just nu. Ska dock gå på idrotten. Fast undra vad vi ska göra, hmm, och så ska jag gå på projektarbetet då. Men nu först då sova.
Sleep tight <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0