I miss all the little things

Arg som fan för tillfället. Sitter iallafall på skolan åh väntar på bussen. Jag som inte hade tänkt gå till skolan alls i dag, jag som alltid måste göra det på torsdagar... Nä ser fram i mot ridningen i dag på holmen, dock inte va stallchef, jobbigt värre. Nä önskar jag inte ätit upp godiset för jag hade velat ha det nu men nä ska bli nyttigare. Kan seriöst inte fortsätta så här, det är hemskt. I dag slutar man halv 5 så borde va i stan kring halv 7 om jag har tur och inte bussarna gormar eller nå. Blir åka en sväng förbi stalle och prata me Monica och Dixie om dom e där. Sen får vi se vad som händer, kanske plugga vore en bra ide, och sova <3 håller för tillfället på åh somna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0