I am trying very hard

Helt slut ! Jobbigt med en 3 åring som inte låter en vara och en 3 månaders bäbis som skriker mesta tiden + jobb. Aldrig mera klaga på att jag inte har några syskon, jag trivs att vara ensambarn. Något av det bästa jag vet är när man är ensam hemma och kan spela musiken på högsta volym utan att någon klagar :) Och att man kan ha tvn igång på ljudlöst utan att någon klagar oxå ;) haha En till positiv grejj med att va ensambarn är att jag slipper dela med mig av mina saker, haha ;) Inga läxor har jag gjort heller... inga alls, det var icke bra. Men just nu sitter jag och uppdaterar min Iphone. Ska sen försöka föra äver lite bilder som jag tänkte ladda upp ;) Och även några till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0